måndag 6 augusti 2007

En vecka kvar..

Det är bara en vecka kvar tills jag återvänder till Malmö :) Ska bli skönt att komma hem till min lägenhet. Pappa, Emil, Eddie och William kommer med och stannar ett par dagar, sen ska det bli skönt att bara få vara lite för mig själv.

Jag trivs bra på jobbet här nu, lite trist att lämna det nu, men jag skulle nog ändå tröttna ganska snart. Har varit en lugn sommar på jobbet, inte alls kaos. Skönt att faktiskt inte stressat ihjäl sig på MAX denna sommar. Nu blir det lite ledigt tills skolan börjar i september. Ja, fast jag jobbar tills på fredag med undantag för imorn då jag är ledig..

Kusinen åker till Tanzania imorn, något avis måste jag säga.. Han var här och sa hej och lånade filmer tidigare.

Juli var väl inte så händelserikt, men augusti har varit lite mer spännande. Hehe.

Snart tillbaka med FEJA-eliten.. :D

Inga kommentarer: