tisdag 13 november 2007

Ett inlägg

Ja, det har ju inte blivit nån ordning på mig vad kommer till bloggandet. Har faktiskt inte läst så mycket blogg heller, glömt bort det helt enkelt. Idag tog jag mig dock tid och läste igenom Carros för nästan hela oktober och november. Blev lite inspirerad att skriva själv. Har egentligen massor att skriva om, men samtidigt ingenting. Är krasslig igen, by the way. Har varit frisk ett tag nu, men så slappnar man äntligen av lite så kommer viruset smygande tillbaka i form av halsont, snuva och en stor bomullstuss i huvudet. Aja, jag ska nog överleva även denna gång.

Har alldeles för mycket att göra just nu, eller så är det bara dålig planering från mina sida, eller som jag tror; bådeoch. Måste nog bestämt, som många i min närhet tjatat om, dr ner på nånting. Prioritera. Hmm, skolan borde gå först iaf. Sen får jag nog fundera lite, elle dethar jag redan gjort, och jag tror att kören får gå bort. Inte så roligt som jag borde tycka att det är, tycker mest att dte är jobbigt just nu. Ett måste. Det är ju definitivt inte rätt.

Är uppbokad på nånting varje helg ända fram till jul nu, helt sjukt, och inget av det är jobb. Nästa helg ska jag iofs till mamma, det ska nog bli trevligt. Träffa lilla lillebror. :)

Näe nu ska jag ta och laga klart min mat, kyckling i grön curry med ris till :) Musms!

Inga kommentarer: