måndag 2 juni 2008

Ett år..

I början när jag skrev bloggen så skrev jag om frustrationen och sorgen när man vet att någon nära ska dö. Den sorgen var nästan, men bara nästan värre än den som kom efter att Tinna gick bort. Idag är det ett år sen, lördagen den 2:a juni 2007, runt halvsex på morgonen. Vi var alla hemma, jag kom sist efter flyg från Malmö till Arlanda och sen bil ner till Flen sent på fredagkväll. Jag hann hem iaf, tack och lov. Tänk om jag väntat med att åka till måndag som jag tänkt.

Det känns så längesen, men samtidigt minns jag allting som igår, varje detalj. Sorgen försvinner inte, men vi har fått lära oss leva utan Tinna, ibland händer det att jag glömmer, men det återkommer snart igen.

Jag ska inte ljuga, vi var inte bästa vänner från start, men det förändrades.. Jag saknar henne, våra samtal och äventyr. Det gör vi alla! Idag finns mina tankar hos min familj..

Inga kommentarer: