fredag 27 februari 2009

Köpenhamn

Igår var det Köpenhamn som var destinationen, studiebesök på svenska ambassaden tillsammans med FN-föreningen. Det var mycket intressant och jag fick mig en påminnelse om varför jag pluggar det jag pluggar. Lite tid över för annat blev det också, men jag hade inte riktig ork att hitta på något, satt på ett fik i några timmar innan studiebesöket, och sen blev det ju självklart "pölse".

Blev dock lite orolig för Josefin igår, då hon verkade lätt självmordsbenägen. Hon drogs hela tiden till nötavdelningen i en av affärerna vi var i och var mycket intresserad av innehållet i hyllorna. För er som inte känner Josefin så väl kan jag berätta att hon är MYCKET allergisk mot just nötter. Blev lite orolig över detta så jag matade henne med blåbärhallonpaj när vi var tillbaka i Malmö.

Blev även lite festplanering med Petter igår.. Imorgon är det dags för 50-årsfesten! Fast först är det jobb som gäller ikväll.

Inga kommentarer: