onsdag 10 juni 2009

"Pricka-av-listan"-dag

Skattepengarna har kommit. Jippi! :) Är ledig från jobbet idag vilket har resulterat i att göra av med massa pengar, men faktiskt inte på dåliga saker. Jag var och hämtade ut mitt nya pass idag, fixade det i fredags, det var dock gratis för mitt gamla var av dålig kvalité och gått sönder,(sa aldrig att jag använt det som ID sedan augusti). När jag ändå var där så passade jag på att skaffa mig ett nytt ID, vilket är bra så jag inte ska slita så mycket i onödan på passet.

Sedan så bar det av till stan med Martina, på vägen stannade vi till på gymmet så nu har jag även ett alldeles nytt och fint träningskort.

På stan fann jag till slut det som var sista målet för dagen, nya skor till jobbet.

Lite onödiga köp blev det dock, ett par nya skor,figurballonger,(sådana man kan göra ballongdjur av), och en moccalatte, detta till den sammanlagda summan av 263 kr. Det onödiga alltså, det nödvändiga slutade på en större summa som jag inte tänker nämna här.

Nu ska jag strax till Lund och mata Carro och Björns katter.

Inga kommentarer: