torsdag 4 december 2008

Uppdatering om helgen

Nu så kommer det äntligen en uppdatering om helgen. Har haft fullt upp med uppsatsplanen så har inte riktigt hunnit/orkat uppdatera ordentligt här. Nu sitter/ligger jag i sängen och tittar på Narnia - Prins Caspian. Josefin ligger i soffan, det blev lite sent hos bröderna G igår, men glögg, öl, spel och Sunes sommar är ju aldrig fel. Aja, back to the update.

FREDAG
Meningen var att allt skulle vara klart till festen redan i fredags, men det satte ett IKEA-besök och ett möte satte stopp för. Vi lyckades nämligen låna en bil, eller Fatuma lyckades, en gammal SAAB, och när jag säger gammal, menar jag GAMMAL. Den tog oss tillslut till IKEA efter strikta instruktioner från ägaren om hur bilen fungerade. Fine, vi rusar in och får tag i min nya TV-bänk som jag sneglat på LÄNGE, och vi får in den i den lilla bilen. Det var bara en pärs, bara det, två paket, och ett av dem vägde hela 71kg. Ska tilläggas att det var jag, Josefin och Fatuma, som jag sagt tidigare: Tjejer kan! Hade dock varit skönt med en kille, när bilen inte startade sen, och när den vägrade backa. Tillslut löste sig det också, när jag som inte ens har ett körkort lyckades få i backen.. HAHA! Josefin fick ta bussen, hon fick inte plats i bilen så jag och Fatuma lyckades få upp paketen till min lägenhet på egen hand. Sen bar det av, något försenad till Rumänien-mötet...

Måste säga att Fatuma är en helt fantastisk chaufför!

Sen var det ju dags för Markus! Ja, Markus Krunegård var verkligen bra. Säger inget mer om det. lägger in en bild eller två så får ni se.














Uppdaterar om resten av helgen vid annat tillfälle, nu vill jag titta på filmen..

1 kommentar:

Anonym sa...

Fuskigt att du träffar Markus! Vill jag också göra ju! Det är dags att läsa mer på min blogg vännen! Ha det bäst! Kram

Ta det lugnt
/Johnny