fredag 17 oktober 2008

Fredagsplugg

Det är verkligen varannan natt.. Somnade i hyfsad tid igår, och sov hela natten. Har nog aldrig sovit så bra, inte på länge iaf. Var nog rätt slut efter dagen igår, först IR-föreläsning, hem och plugga, sen franska och efter det en tur till Fagan's där det var quiz night. Vi fick hela 17 poäng av 22, inte illa tydligen, bästa resultatet mina vänner någonsin fått, jag har ju aldrig varit med tidigare. Sen var det hem och sova.

Tidig föreläsning idag 8-10. Det har hänt typ fyra gånger under mina år här i Malmö, varav tre denna termin. Vi är lite smått chockade över detta, och idag var vi bara sex stycken på föreläsning (totalt är vi väl 14 st som läser kursen). Jag har dock varit på varenda en av de tidiga föreläsningarna, och trivs ganska bra med det.

Nu har jag läst en del, inte så mkt som jag borde, men mer än vad jag gjort tidigare. Har dock inte pluggat franska, får se hur mycket jag hinner med sen. Tenta imorgon, blir nog knepigt för mig, men klarar jag nästa tenta så blir jag godkänd ändå. Även det här med varannan natt bådar inte gott för morgondagen..

Inga kommentarer: