torsdag 23 oktober 2008

Mardröm

Drömmer mardrömmar som är som ela skräckfilmer, men jag får inte veta slutet. Vill inte veta heller för den delen.

Jag bor med min familj i ett stort hus, tror inte vi bott där så länge. Jag är ensam hemma, drömmer något läskigt och känner obehag. Ringer Josefin som tydligen bor nära, vars familj också är borta. Jag ska få sova hos henne, hon kommer och ska möta mig, och jag möter tydligen henne ute, för då möter vi en tjej som besöker spökhus, och huset som jag bor i står tydligen på nån lista, hon har t o m en broschyr om att det ska hända nå just en natten. Jag ska in och packa min väska, så hon följa med in, och konstiga saker börjar hända. Sen har vi tydligen lyckats få dit nån amtör spökspanare av något slag. Han får utslag på sina maskiner, då bestämmer vi oss för att gå hem till Josefin, vi tjejer..

Vet inte vad som hände sen för jag vaknade. Usch och fy, och nu kan jag inte somna upp,, Tycker det är obehaglig att återleva drömmen när jag skrev ner den.. Minns grmt mycket detaljer trots att jag redan varit vaken i en halvtimme..

Det var VIP i Malmö idag, alltid lika trevligt med gratis mat och champange! :)

Inga kommentarer: