onsdag 15 oktober 2008

Rörsjöparken har aldrig varit vackrare

Sömnlöst igen. Trodde jag hade kommit förbi det nu. en vecka med sömn fick jag iaf, innan orolig sömn och mardrömmarna återvände.. Hopplöst!

Tänk om jag kunde få drömma om något så vackert och lugnande som solen som lyser igenom de gula löven i Rörsjöparken. Promenerade där borde igår och idag, förbluffades av hösten. Vissa träd är fortfarande gröna till stor del, men majoriteten av träden har gula stora kronor, samtidigt som de färgglada löven regnar ner i solskenet över gången som går genom parken. Löv som dansar virvlande i vinden, man blir helt enkelt lugn, glad och full av liv! Det är underbart!

Nu ska jag göra ett försök till att sova, om jag inte lyckas blir det nog ett lite mindre trevligt inlägg senare.

Inga kommentarer: