tisdag 11 december 2007

Ankan is back

Jag hade tänkt ta ett studieuppehåll nu i vår, jag hade bestämt mig, men imorse så vaknade jag upp och insåg att jag nog ville fortsätta iallafall. Det kan ju inte vara helt fel att läsa internationella relationer trots allt. Nånting har fått mig att tänka om och jag vet faktiskt inte vad. Men en sak är iallafall säkert och det är jag måste skärpa mig med pluggandet om jag ska fortsätta och ta tag i situationer innan de rasar. Det känns bra nu. Konstigt. Är inspirerad och motiverad igen.

Har dock fortfarande problem med att sova, vaknade fyra natten till idag och somnade aldrig ordentligt igen, hopplöst. Var ju helt utmattad efter helgens aktiviteter med idol-final, julklappsinslagning på Åhléns, en tripp till Simrishamn och julklappsinslagning igen. Tomten borde ge mig mycket julklappar i år, har utfört en hel del välgörenhetsarbete och ska utföra lite till innan julen kommer.. Men kanske jag fått min belöning i annat än materiella ting :) Har haft en mycket givande och trevlig helg, det är något som är helt säkert, trots en röd och öm nos..

Glömde nästan nämna att jag köpt min soffa, i fredags, nu återstår bara problemet med att få hem den, ska försöka lösa det imorn. Den kan ju inte stå kvar i butiken länge till.. Den som har en lösning får gärna höra av sig!

Idag har jag hunnit med en hel del faktiskt, tvättat, vart på föreläsning, tränat och varit på föredrag om en kärnvapenfri värld...

1 kommentar:

Anonym sa...

wohoo! för gott hoppas jag :)

jag har utmanat dig oxå :D