tisdag 11 december 2007

Julklappar

Hmm? Börjar jag bli vuxen eller vad händer? Vet ju inte ens vad jag önskar mig i julklapp. Kommer bara upp massa tråkiga och nödvändiga saker i huvudet. Konstigt värre.Kan kanske bero på vilka jag kommer få julklappar av, vilket bara är av det manliga könet. Jag ska dessutom hitta julklappar till dem, inte det lättaste ska jag säga. En pappa, fyra bröder och två brorsöner, inte undra på att jag kan bli lite trött på killar ibland.

Jag har blivit VÄLDIGT tjejig den senaste tiden, skrämer nästan mig själv och kanske några i min omgivning. Alldeles för tjejig. Kanske blir bra att åka hem och umgås med mina kära familjemedlemmar och bli lite grabbig.. Uh.. Det där lät inte heller roligt. Måste nog hitta en balans där. Tror dock att tjejigheten kan lägga sig lite efter om ett tag, tror att det kan vara ett övergående symtom..

Oj, ordbajsar som en galning idag.

Så till mitt stora problem med att få hem soffan. Lyckades ordna någon som kunde köra imorn, eller snarare Ingrid gjorde, men då lyckas jag inte fixa någon bil. Nu ska vi iallafall lösa det tillfälligt med att bära hem den till Josefin så kan jag försöka lösa problemet att få hit den i lugn och ro sen. Samlar bärare just nu, så är det någon som är intresserad så är det bara att höra av sig..

Näe nu ska jag nog försöka städa och diska lite.. Vi ska ju ha Rotaract här imorn, glögg, julbak och annat trevligt :)

Inga kommentarer: