tisdag 11 december 2007

Blivit utmanad av Carro..

Lista åtta saker du önskar dig av tomten och länka den som du tog utmaningen från. Jag blev utmanad av Carro, http://jisses.blogg.se/.

1. Hjälp att få hem soffan, typ nu
2. En ny DVD-spelare
3. Soffbord (ett väldigt specifikt som just nu bara existerar i mitt huvud)
4. En hårfön med väldigt många lägen
5. Årskort på SJ
6. Sköna och snygga sängkläder
7. Nya skor att springa i
8. Presentkort (spelar typ ingen roll vart)

Jag utmanar: jag gör som Karin och utmanar jultomten, tror inte heller jag har nån annan att utmana.

1 kommentar:

Anonym sa...

årskort på SJ, ja det vore nåt.

förlåt att jag är så värdelös på att höra av mig förresten. slår en pling idag förhoppningsvis, eller du har rotaract idag? jaja jag prövar å ser vad som händer :)