tisdag 4 december 2007

ett möte

Tänka sig att ett slumpmässigt möte i entrén kan göra så mycket.. Bestämde mig för att ta mig i kragen och lämna Idol-repriserna och ta mig till gymmet och frigöra lite endorfiner och rensa huvudet. Så när jag kom där med min tragiska look så möter jag Elin, och som vanligt hade hon svaren jag behövde just nu. Inte för att allt kommer bli bra bara för att jag bubblade ur mig allt till henne, men det var bara skönt att få ut allt.. Så i kombination med att träna så blev det en stor förändring i mitt humör.. Så nu har jag ätit mat (!) och ska snart ner på stan och träffa Emla som säkert kommer höja mitt humör ytterligare, speciellt som jag ska ta mig en titt på min blivande soffa :)

Aja, en pinne högre på humörskalan. Får se om det fortsätter i denna riktning. Tror inte jag vågar hoppas ännu.

Puss och hej!

Inga kommentarer: