lördag 1 mars 2008

Grattis vilde William!

Idag fyller världens bästa William åtta år! Han börjar bli riktigt stor nu, men han är ju fortfarande min lilla brorson, Eddie har ju hunnit bli tio redan.

Pratade precis med Willebus som hade fått en massa saker i present :) Jag skickade pengar som han artigt ringde och tackade för igår, ja och för kortet som det kom med också. Hela min familj var tydligen där nu, alla utom jag :( Jag är så långt borta. Saknar min familj. Har inte träffat nån av dem sen jul. Det är två månader nu. Tiden går fort.

Jag har spenderat dagen på jobbet. Kul att jobba idag, det var ju bara fyra timmar. Nu har jag vilat en stund, ska skutta in i duschen för att bli av med hamburgerdoften. Sen vankas det middag hos Fatuma, trevligt trevligt.. :) Sen blir det nog KB, länge sen sist...

Inga kommentarer: