tisdag 25 mars 2008

Snö?

Skulle börja skriva inlägget, och när jag satt och väntade på att sidan skulle öppnas så tittade jag ut och så plötsligt så snöar det, det var ju sol nyss.. Det är inte lite det snöar eller.. Skumt. Har ju snöat till och från i flera dagar nu, men vi har ingen snö på marken. Trots stt det snöar nu så ser det inte ens kallt ut.. Konstigt, jag har ju t o m fönstret öppet.. Aja.. Jag som tänkt gå o handla.. får nog vänta lite.

Det jag egentligen hade tänkt skriva innan jag såg snön var en uppdatering på Josefins tillstånd. Det är nu bevisat att det inte alltid går att lita på sjukvårdsrådgivningen, hon gick efter föräldrarnas inrådan till vårdscentralen idag, och gissa vad?! Jo, hon har faktiskt en lättare hjärnskakning!! Stackars liten.. Om jag inte varit tvungen att skriva min tenta så skulle jag åka och ta hand om henne nu. Men men.. jag måste verkligen skriva nu.

Nu ska jag äta upp min faktiskt otroligt goda linssoppa och sen fortsätta med tentan, som jag för övrigt inte ens börjat på...

Inga kommentarer: