torsdag 13 mars 2008

Tillbaka i Malmö

Hemma igen! Det blev verkligen en blixtvisit till Stockholm. Kom fram till Stockholm 20:40 igår. Jag och Sofia tog oss sen ut till min underbara storebror, som hade köpt tårta till mig eftersom jag fyllt år :) Precis vad jag behövde just nu. Fick träffa Eddie och William också, vilket också var ett stort plus.

Idag har vi varit på kursen som var mycket intressant och givande, den var på Sjöfartshotellet vid Slussen, så det blev lite att beundra utsikten över ett regningt Stockholm, eller snarare snöblandat. Sen blev det tåg hem i drygt fem och halvtimme, utan bokade platser. Lite knepigt att få biljetter igår när vi bokade hem, intercitytåg dessutom.. Men vi kom hem iaf! :)

Kan ju säga att jag inte saknar Stockholm så mycket, ja förutom när jag såg lite vemodigt ut över stan. Den är vacker, men det är inte min plats just nu..

1 kommentar:

Anonym sa...

hej sööt. vi måste ses snart!..kan inte du messa ditt banknr till mej igen för jag måste fått fel för det fungerar inte. pööösss