torsdag 20 mars 2008

Påskhelg

Ja, det sägs att det är påsk nu... Känns inte direkt som det. Har satt mig ner för att plugga nu, vi har ju hemtenta över påsk.. Hopplöst tråkigt. Vill faktiskt vara hemma med familjen, trodde inte påsken skulle betyda så mkt när vi bokade Kent-biljetterna (konsert på lördag) i december.. Men nu hade jag verkligen velat vara hemma och äta påskmat och få påskägg, men det kan ju ha att göra med min otroliga hemlängtan just nu.

Va upp i Turning Torso igår.. Åh, jag vill bo där, så fint och superbra service, klart värt den höga hyran :p Var där med Rotaract, sen blev det öl efter det, mkt trevligt. Bjöd Elin på lunch idag, vi hade mkt att prata om, måste ju vädra alla våra tankar nu innan hon åkte iväg över påsk. Blev ett samtal till henne nu också då jag kom att jag missade att ta upp en viktig Rotaractsak med henne på lunchen... Aja, det löser sig.

Glad Påsk!

Inga kommentarer: