tisdag 22 januari 2008

Uppdatering

Dag att uppdatera kanske. Har haft fullt upp, med tenta och lite annat.

Har inte direkt haft turen med mig heller, först tappade jag ju VISA-kortet helgen efter så lyckades jag fastna med armen i en bussdörr, trodde det var omöjligt. Sen var det dags för tentan, mycket fnitter och skoj med Josefin. Fast det var inte så roligt i slutändan, plötsligt så fungerade inte å, ä och ö, lite panikartat. Fick det efter mycket om och men att fungera, men jag vet inte hur jag lyckades.. Sen kommer det värsta av allt ett par timmar efter, när vi skulle gå och lämna in, så skulle jag spara en sista gång så gick det inte, inte nog med det, hela filen raderades på något konstigt vis. Inte ens det jag sparat tidigare fanns kvar, gjorde allt jag kunde komma på. Det ska inte gå i Word, men det gjorde det, jag lyckades återigen med det omöjliga....

Emelie har åkt till Indien nu, roligt för henne, trist för mig. Känner mig ensam här i Malmö nu, min vapendragare är ju inte kvar. Måste stå på egna ben, kan inte ringa henne och gnälla till henne längre. Men men, hon har redan ett par mail i sin inkorg.. :) Hon lämnade landet i söndags kanske ska nämnas. Hade en trevlig fest för henne förra helgen, mycket fina kläder och mycket fina drinkar :p

Nå mer att tillägga?! Var och hälsade på Helena i Ystad i lördag, roligt att träffa henne, men inge vidare kul att bo i Ystad nu. Men jag tror nog att syster ska klara det :)

Har börjat en ny kurs nu, internationella relationer, tror nog att det ska bli bra. Dock så är det många nya nu, vi har redan efter en föreläsning börjat irritera oss på vissa. Sluta ställ dumma frågor och resonera om sånt du inte förstår, lyssna så kommer du förstå lilla vän!!

Konstigt och tomt utan varken Elin, Emelie eller Ingrid där heller.. Börjar känna mig lite ensam, men älsklingarna är ju kvar.. :) Tack och lov!

Näe nu ska jag ta ut min kladdkaka ur ugnen..

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahaha ååh vad jag känner igen mig i när folk ställer dumma frågor.. vi har en tjej (eller tant får man nästan kalla henne) på min kurs nu, det kan bara inte stå rätt till däruppe hos henne. jag klarar bara inte av folk som måste fråga om sånt som är uppenbart.