onsdag 23 januari 2008

Gratismat & Champange

Studentens dröm, gratis måltid.. Dessutom champange, eller ja, en student är väl lycklig över den alkhol som det bjuds på. Nyöppning av MAX-restaurang i Lund, var på VIP-kvällen idag, öppnar ju inte förrän imorn egentligen. Maten bestod alltså av ett orginalmål (90-gramsburgare, pommes och läsk för den som inte är insatt). Det var trevligt att träffa lite människor som man sällan träffar, vissa mer än andra :)

Stackars Ida låg sjuk på hotellet :( Var förbi med min gamla dvd och lite filmer åt henne så hon inte skulle ligga och stirra in i väggen.. Hoppas hon blir frisk snart så hon kan umgås lite.. Så glad att hon är här!

Skriver lite osammanhängande, detta beror INTE på champangen då jag inte ens drack ett helt glas, snarare på trötthet och jag inte heller är riktigt kry. Ont i halsen IGEN! Ska nog sova snart med hopp om att jag ska orka ta mig till föreläsningen imorn....

Inga kommentarer: