onsdag 2 januari 2008

Kommer hem

Ställde klockan på 06:15 i morse så jag skulle komma upp och boka en tidig sista minuten imorgon, och jag lyckades. Tar tåget som går 06:20 imorgon bitti, jag kommer hem :) Kommer hem ganska tidigt också eftersom jag åker så grymt tidigt. Det första jag ska göra, efter jag åkt hem och inspekterat min lägenhet och självfallet stökat till lite, är att träffa Emlan. Åhh vad jag saknar henne! Vet inte vad jag ska gör nu när hon åker till Indien, har ju i princip aldrig varit utan henne sen jag kom till Malmö. Söta Emlan! Aja, jag överlever nog, tack och lov för att Ida kommer vara i Lund i en månad och systeryste kommer ju hon med. Sen har jag ju en hel drös andra människor i Malmö som jag tycker om en massa, iaf en fem, sex stycken... :D

Har glömt att berätta om magin på nyårsafton, för det är vad det måste varit. Prick på tolvslaget så började det snöa, och det kom stora fina flingor så att marken blev täckt. Så vackert, men vi blev ju blöta.. Men det måste varit magi...

1 kommentar:

Sofia sa...

Hej!
Kul att du också har blogg! Upptäckte precis den :-) Länkar till den på min sida. Ha det bra så får vi synas i Malmö :-) Jag kommer den 9e. Kram på dig tjejen!