söndag 6 januari 2008

Det blev rätt bra till sist

Gårdagen gick ju inte direkt som jag tänkt mig. Först och främst så kom jag inte upp ur sängen förrän efter ett, sen var det svinkallt här eftersom det blåser rätt in här. den första delen av dagen var väl inte det värsta, det var mest att jag inte fick nå gjort. Hopplöst omotiverad till något alls. Iallafall så gav jag mig ut för att hämta lite saker som jag glömt hos Emlan kvällen innan, det var snöblåst och glashalt ute, höll ju på att falla på rumpan på en gång, men jag höll mig tack och lov uppe. En lång väntan på bussar i kylan.

Bestämde mig för att åka till Lund och mysa med Carro och Karin, men jag lyckas tappa mitt VISA-kort mellan bussen och stationshuset, en sträcka på 20 meter, kortet var borta och så var alla mina planer för kvällen. Det blev ännu en lång väntan på bussen hem som resulterade i frusna tår och en skakande Annika väl innanför dörren hemma. Efter te, soppa och fotbad så lyckas jag tina upp någorlunda. Kvällen tog dock inte slut där..

Jocke och Petter lyckades övertala mig (inte för att det var svårt) att följa med till kb, vilket var lyckat. För min del iaf, hade kul och glömde min misslyckade dag. Vad skulle man göra utan vänner?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej sööt!! Ja nu känns det genast mycket bättre =) Kramar på dej!