torsdag 10 januari 2008

Jag är psykolog

Carro hade gjort ett test (http://www.jobbafrisk.se/yrkestestet.php) och lagt upp resultatet på sin blogg. Jag blev nyfiken och gjorde testet själv och nu får ni mitt resultat.

Ankan är psykolog!
Genom avancerade beräkningar och topphemliga formler har superdatorn räknat ut att du är en psykolog. Grattis! Det är bara att börja prata.

Sådan är Ankan
Du är god. Du är bra med människor, väldigt tålamodig, osjälvisk och full av kärlek. Även om du är kungen på att förstå och förklara andras känslor, så får du ofta problem med dina egna. Då önskar du att det fanns en till du att prata med. Någon som var minst lika bra på att lyssna och förstå. Någon sådan finns kanske inte.

Ja, måste ju säga att det stämmer hyfsat bra faktiskt, men det är upp till er att avgöra. Skulle ju pugga psykologi en gång i tiden. Kanske borde hoppa på det igen, eller inte...

Doktor Annika till er tjänst!

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha visst är det sjukt att det ändå kan stämma så pass bra fast man bara svarat på 10 frågor?

Anonym sa...

aha.. men det är ingen ursäkt för å visa handbolls-EM hela kvällen :P

Anonym sa...

om jag tänker på hemska saker innan jag somnar? nej verkligen inte. tänker bara på saker jag ska göra dan efter å så. du länkar fel till din blogg förresten.. :P