tisdag 29 januari 2008

Planerat denna vecka

Grått och trist ute idag, precis som de flesta andra dagar just nu. Ja, förutom i söndags då jag sov och jobbade. Blev lite mer jobb än vad det var tänkt i helgen. Skulle jobbat 12:15-20:15 i lördags och 10-19 i söndags men istället så blev det 12:15-05 i lördags (p g a en olyckshändelse) och 17:30-02 i söndags. Därav är jag lite sliten och seg fortfarande.. Jag är ju inte van att jobba, jobbade ett pass under hela december, men nu blir det ju lite extra pengar nästa månad.

Idag kommer Ida, hon är ju i Lund en månad nu och hjälper till vid öppningen av restaurangen vid Nova. Vi ska dricka te och gnälla en massa om våra problem, framförallt killproblem kan jag tänka mig. Ska nog vara riktigt tjejiga ikväll, så skönt att få var det ibland. Imorgon kommer Helena också, ingen aning om vad vi ska hitta på, men de har säkert någon idé.

Annars så är det som vanligt späckat schema fram till lördag.. FN-möte idag, föreläsning och Rotaract imorgon, IKEA på torsdag och jobb på fredag. Ska nog försöka plugga i helgen, det har blivit lite lite med det på senaste tiden. Nu ska jag äta nånting, sen städa och läsa om jag hinner.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det ska bli mys att träffa er imorgon =)