torsdag 6 november 2008

Busy days

Sitter och lyssnar på hur Paula (Josefins kompis från den goda tiden på katte) pratar om kärlek i radion. Intressanta tankar. Blev uppmanad att lyssna av Josefin, men jag tycker ju om Paula så det var ingen stor uppoffring.

Har börjat hämta mig från tentaplugg, tenta, tentaöl, jobb och valvaka, men har under tiden dragit på mig ännu en förkylning. Tandköttet verkar lite svullet, så nu tror jag att det ska hända igen, det som hände när jag inte kunde äta på en vecka... Läskigt!

Tentaölen intogs efter franskan i måndags hemma hos Jocke och fortsatte med Lejonkungen hos mig.. Sänggång vid halvfem-fem nångång.

Valvaka hos mig natten efter det, slutade väl ungefär samtidigt som natten innan för mig. Sen var det jobb 11-14. Hem sova en halvtimme innan det var dags att bege sig till Lund igen. Franska, men jag och Josefin var så trötta och hängiga så vi bestämde oss för att skolka och gå och baka paj hos Helena istället. Mycket trevligare än franska. Fast det är ju inte lika fint ögongodis hemma hos Helena som det är på franskan.. Hehe!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej kul att se att nån lysnar:)Bäst för er att ni lyssnar ikväll jag kanske tom tillägnar en låt åt er kram kram