torsdag 27 november 2008

Ångest

Det var det här med att stirra ner i boken och stirra på skärmen, har inte fått ner ett ord på tentan, och förstår av någon konstig anledning inte alls vad det är jag ska skriva.. Kollrat bort mig totalt. 8 timmar och 54 minuter till inlämning av minst sex sidor. Ja, ni ser vart det är på väg va?! Det lustiga med det hela att jag har suttit och förklarat för att vad begreppen innebär och hur det funkar, men när jag ska få ner det i word så går det bara inte. Blir inge klokare av det jag läser heller. Total blackout! Fick ner ett A4 om mina ångestkänslor imorse, men det är definitivt inget jag tänker publicera här..

Ja, nu ska jag återgå till att stirra i mina böcker. Ser inte ett dugg framemot festen på lördag heller. Nada energi.. Vill bara krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet och gömma mig där tills alla problem löst sig av sig själva. Känner ni igen känslan kanske?!

Inte ens Markus-spelningen imorn lockar.. Något är fel!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jo jag förstår hur du känner. till å från skulle jag bara vilja lägga mig ner i sängen å sova en helg helg. kanske på sin höjd se nåra filmer men absolut inte ta mig utanför dörren.

Anonym sa...

Instämmer med föregående talare. Problemet är när man väl har lagt sig i sängen stannar man längre än EN helg puss och kram my love