tisdag 25 november 2008

Ny tenta, fast mest annat

Ja, idag fick vi ut tentan som ska in på torsdag. Efter dagens seminarium och tentautdelning så tog jag, Fatumaoh josefin en promenad i snöandet med slutdetination Jensens. Lunch/middag blev det, gott mycket gott! Sen skulle jag åka hem och Fatuma dansa, men det tog ett par timmar innan jag nådde fram hit, en sisådär 6-7 timmar. Jag följde med Josefin hem för att dricka en kopp te, det blev två, lite mashmallows, skärmsläckare och youtube..

Vi blev något upprörda när det visade sig att UK versionen av The Killers Mr.Brightside går inte att se på youtube längre, inte vi som bor i Sverige iallafall, "sorry this video can not be displayed in your region". Efter intensivt letande på nätet så fann vi den till slut.. Underbart!

Vi har dragit ett par slutsatser efter ett par timmar med youtube, som definitivt inte har med den nya tentan att göra. En av våra slutsatser är att Timo Räisänen tycker om att strippa eller vara halvnaken. Vi kan finna detta fenomen i hans egna videos och liveinspelning, såväl som i gamla Håkan-videon Kom igen Lena. Fast jag klagar inte.

Har laddat lite inför Markus-spelningen på fredag också. Mmmmm... Markus! Fast jag saknar Laakso, han är bättre på engelska och med Laakso, fast han är bra på svenska och ensam också. Efter inte så nogranna empiriska undersökningar så har mina kära vänner och kanske jag också kommit fram till att jag och Markus ska bli ett par.. Minns inte riktigt hur det gick till, men det var nog samband med Laakso-spelningen förra november.. Jag som inte ens tycker att han är snygg.

Vi har även lyssnat på Björnes magasin och Lurifax, och en hel del gamla 90-tals klassiker.

Dags att tänka på sängen, men först ska jag titta klart på Jordan. Tentadag imorgon!

Inga kommentarer: