måndag 10 november 2008

Mutad

Jag blev mutad till att jobba stägningen, skulle bara jobbat till 23, men Joel som skulle jobbat stängningen var sjuk och i och med rånet igår natt så var en del ordinarie personal strukna från schemat. Jag och Anzo stängde och det gick strålande, framförallt så blev vi ju inte rånade! Två gånger på tre veckor känns lite jobbigt faktiskt. Tur att man inte är alltför lättskrämd, men obehagligt är det. Blev iallafall mutad med att få taxin hem betald.

Ska upp om fem timmar lite drygt, föreläsning kl 10. Så blir det ibland, kommer nog bli mycket sånt nu, utan CSN så måste jag ju jobba. Så är det bara, och det är bara att acceptera. Hoppas dock fortfarande på att få ett positivt svar från CSN imorgon med posten :) Fast är det något jag lärt mig det här året är att saker och ting kan alltid bli värre. Man vet aldrig när man når botten, för när jag tror att det inte går att komma längre ner så händer det något ytterligare...

Det var allt för denna natt, ska försöka sova, men jag är pigg nu, adrenalinkick efter jobbet, inget ovanligt.

Inga kommentarer: