söndag 23 november 2008

Trött så trött

Hemma. Sitter i sängen och ska snart sooova, skulle bara ta och kolla mailen innan John Blund får göra sitt jobb.. En lång, men trevlig helg, ja förutom på jobbet idag. Jobbade tidigt i lördags, pass 1 så jag började åtta, fick sluta två, hade inget att göra.Sen var det hem och sova nån timme innan jag gjorde mig iordning för kvällens festligheter. Det blev en rolig tjejkväll hemma hos Helena med allsång, dans och lustiga bilder. Det blev utgång och en tur förbi MAX med taxin innan vi återvände till Helena (eller iaf vi tre som sov där). Jag jobbade 13-20 idag, mycket att göra och mitt humör dalade ju längre passet gick, inte för att det blev bättre av att jag fick hett smältoststänk rätt upp i ansiktet och ögat.. Usch, det gjorde ont, fortfarande lite småöm runt ögat. Har suttit en stund, och beklagat mig över min söndagsångest, hos Helena innan jag åkte hem.. Behövde det. Nu känns det lite bättre iaf.

Nu till ett kanske viktigaste av allt idag! Min mamma fyller faktiskt år, och eftersom jag vet att hon läser detta så vill jag framföra ett stort grattis! Hurra! Hurra! Hurra!

Inga kommentarer: