lördag 2 februari 2008

Borde ha bättre koll

Det är så skönt att vara ledig, vaken tidigt ändå.. Eller ja för mig är halvtio ganska så tidigt att kliva upp, iallafall på en ledig lördag. Dagen igår var dock inte så rofull..

Jag hade totalt missat att jag hade föreläsning igår så jag hade bokat in mig på jobbet.. Vilket jag blev straffad för. Ska jobba 11:30-20 och när jag kommer till jobbet så ser jag att jag ska stå i driven (min mardröm), lunchen flyter faktiskt på utan att det blir kaos för mig :) Var riktigt stolt ska jag säga, brkar kunna bli katastrof när jag står där. Tänkte förhoppningsfullt att nån skulle komma och ta över driven innan middag, men icke, det visar sig att vi bara är fyra stycken över middagen varav en är fortfarande under upplärning. Jag och Jeanette visste inte om vi skulle skratta eller gråta när det väntade kaoset utbröt. Kö i drive, grill och kassa... Hopplöst! Det "roliga" i det hela var att jag var den som kunde driven bäst.. Haha! Fattar att jag inte lär mig den nångång.. Eller jag kan ju, men jag är ju inte snabb och smidig, lite svårt att hålla beställningar i huvudet.

Ska hålla bättre koll på mina föreläsningar nu.

Fick varva ner framför en film hemma hos Carro efter jobbet, Ida var också med :) Det var iallafall bra!

Inga kommentarer: