fredag 29 februari 2008

Allt och ingenting

Inte skrivit på ett tag, skyller på Josefin, utan nån direkt anledning egentligen.. Jo kanske för att hon lyckades övertala mig till att gå ut och äta idag när jag skulle sätta mig och skriva.. Fast det var ju trevligt med middag på Jensens med Josefin och hennes kompis hemifrån som rest ända från Örebro.

Nu är jag hemma iaf, trött som en gris, så inatt kanske jag kan sova. Har legat i soffan hela dagen och tyckt synd om mig själv. Vissa dagar är bara så :p

Anmält mig och betalat RIS också.. Så nu blir det Eskilstuna sista helgen i mars, får se om jag hinner träffa pappa då också. Har även bokat resa upp till kusinens bröllop i maj.. Mycket som är på gång. Men innan allt detta ska jag hinna fylla år, gå på konserter och annat skoj.. Så vad har jag för anledning att deppa egentligen. Jag har underbara vänner, familj och ett ganska så roligt och händelserikt liv.. aja.. Nu ropar sängen..

Inga kommentarer: