tisdag 19 februari 2008

Utmanad

Har blivit utmanad av Carro (jisses.blogg.se), och jag gör allt annat än skriver på tentan som ska in imorn...

Fullständigt namn: Annika Maria -------
Din ålder: Snart 24
Födelsedag: 3/3
Syskon: Jonas, Mikael, Emil och Simon
Hårfärg: min riktiga? inte så bra koll, nu e jag väl typ ljusbrun eller nå
Ögonfärg: mestadels gröna, men lite inslag av annat finns också

Vem är din bästa vän? Svårt att svara på, många som är bäst på olika sätt
Pojkvän/flickvän? Nej
Hur länge har ni varit ihop? -
Hur långt var ditt längsta förhållande? ca 1,5 år
Vem kysste du senast? Mattias
Vad shoppar du helst? Skor
Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många och var? Inga som helst alls, om inte öronen räknas, då är det två..
Hur många skor har du? Så många så att jag inte orkar räkna, över tio par som står framme iaf
Hur många par byxor har du? oj, det vet jag inte
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? troligtvis

Favoriter
Färg: Grön
Mat: Älskar mycket mat, mycket mat.. ahh..
Killnamn: kommer faktiskt inte på nå nu
Tjejnamn: Tuva och Tilde
Ämne i skolan: Gymnasiet: Samhällskunskap och matte
Musik: indie mest, men lyssnar på det mesta
Fras/mening/uttyck: oj..

Har du någonsin..
Snusat? Ja
Rökt? Ja
Hoppat bungee jump? nej, men sjulle nog vilja
Brutit mot lagen? förmodligen
Fått dig själv att kräkas? jaa
Nakenbadat? jaa
Varit kär? Jo.

Extra grejer
Tar du droger? nej
Vad använder du för schampoo? Toni & Guy och santinique
Vad är du mest rädd för? förlora kontrollen och att binda mig
Vilken bil skulle du vilja ha? en trevlig stor stadsjeep (går emot allt mitt nya miljötänk)
Hur många MSN-kontakter har du? 79st tydligen
Hur många av dem är online just nu? 25st

Slutfrågor
Pizza eller choklad? hmm? choklad tror jeg.. eller?!
Tränar du? ja
Hur ofta? sällan just nu
Guld eller Silver? ingen kommentar
Vilken film såg du sist på bio? Cloverfield
Vad vill du helst av allt göra just nu? sitta med en färdigskriven tenta

Jag utmanar ingen alls!

Inga kommentarer: