tisdag 19 februari 2008

Tenta!

Nu sitter jag här och försöker få ihop min tenta, inte skrivit en mening ännu mer än lite referenser. Måste få ihop det till en flytande text.. Kan ju tillägga att jag sitt här och är tentasnygg nu iaf med en extra touch av ont i halsen och nysningar.. Helena lyckades nog smitta mig helgen..

Helt underbart att ha Ida och Helena här, så roligt! :) Roligt att Carro var med en stund i lördags också, men hade gärna haft henne här resten av helgen också, men hon är ju i Stockholm nu, för hon har sportlov! Det är lite orättvist när jag sitter här med tentan tycker jag.

Det här var nog ett av de mest onödiga inläggen... Men men nu ska jag återvända till att skriva om liberalism, interdependens, Robert Keohane och mycket mer.. Fattar ni?!

1 kommentar:

Anonym sa...

vi får ha en Carro&Annika-helg snart :)