onsdag 13 februari 2008

Drömmar

Har typ drömt hela natten, känns så iaf.. Jag har räddat en förtryckt tjej genom att försöka gifta bort henne med min bror (?), var medskyldig till ett rån och efter det tvingas på flykt från polisen. Vi var uppe på ett berg och gömde oss, sen hitta nån oss (tror inte det var polisen det kan ha varit maffian) vi flydde, men två dog. När vi återvänder till stan så har det gått tre år och jag försöker gömma mig så att ingen ska känna igen mig, självklart har allting förändrats förutom jag... Massa konstigt, bland annat så hade MAX massa nya konstiga dipsåser! Just det, jag var på HM i mina drömmar också.. Hittade en mycket snygg jacka, och massa annat också förståss. Undrar om det finn på riktigt..

Mina misstankar igår om att jag inte är riktigt kry verkar stämma, mår inge vidare idag.. Värk i kroppen o så.. Blir nog hemma hela dagen idag!

Inga kommentarer: