torsdag 21 februari 2008

Klar och inlämnad

Tentan blev klar efter hjälp av Josefin och en spark ibaken av Elin, men i slutändan var det nog mest Josefin.. Blev en sen inlämning, men den kom i tentalådan :) Nu är det bara att hoppas att man bli godkänd också.

Nu till mina hinder under denna tenta, började lite sent med den eftersom jag valde att roa mig i helgen, sen la mitt modem av i söndags, lämnade in det i måndags och får inte tillbaka det på ett par veckor. Men jag har ju en underbar pappa, får låna hans modem tills mitt kommer, det kom på posten redan på tisdagen :) Nästa sak var att jag blev sjuk, ont i halsen, feber och värk. Sen la mitt USB-minne ner och till sist såå exlopderade mitt cykeldäck när jag skulle lämna in tentan i natt.. Hopplöst! Men Josefin gick med mig så följde jag henne hem och sen tog en taxi hem hit. Nu är det över, ingen skola förrän på måndag :)

Så nu ligger sitter jag i sängen och bara njuter. Fast jag mår ju fortfarande inte bra, men nu har jag tid att vila och bli frisk. Fast jag ska nog ner på stan och träffa Josefin och Fatuma sen.

1 kommentar:

Anonym sa...

ååh va skönt å höra att du är klar med den. får du ha en riktig slapparhelg nu ;)