tisdag 12 februari 2008

Usch och blä...

Jaaa.. Det är så jag känner mig just nu. Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller vad det är. Sovit sedan jag kom hem från skolan. Borde plugga massa egentligen eftersom vi får ut tentan på fredag och jag självklart har en massa planerat i helgen.

På lördag så är det utbildning, ska få lära mig vara klubbpresident... Sen på kvällen ska jag ut med Helena, Ida, Kristina och eventuellt Carro. Har verkligen inte tid egentligen, men jag vill ju sååå gärna. Ska nog gå bra. Bara jag lyckas läsa klart innan helgen så kan jag skriva sen.

Ångest över vad jag vill göra med mitt liv också, har just nu ingen aning om vad jag vill jobba med i framtiden... Har jag lagt ner två år på något som jag inte vill jobba med i framtiden??

En sak är säker iaf, känner mig trött och sliten av ingen anledning alls.

Inga kommentarer: