tisdag 15 april 2008

Anmäld

Så har man lyckats söka kurser till nästa termin också, blev inte riktigt som jag tänkt mig från början, men det blir säkert bra.. Så här blev det:

1. Internationella relationer II, 31-60, 30hp, Dagtid, Helfart (100%)

2. Franska: Nybörjarkurs I, 15hp, Kvällstid, Halvfart (50%)

3. Nationalekonomi: Grundkurs, 30hp, Dagtid, Helfart (100%)

4. Nationalekonomi: Makroekonomisk teori och ekonomisk politik, 9hp, Dagtid, Kvartsfart (25%)

5. Nationalekonomi: Internationell ekonomi , 5hp, Dagtid, Kvartsfart (25%)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha..vilket namn han har.. Oj vilka kurser du ska läsa..fatta nada men verkar ju mkt bra =) he he..

Anonym sa...

Alltså, blir inte där ganska tugnt att läsa på en termin =)

Anonym sa...

franska? det va inte illa.. tror förresten jag ska ringa dig idag, det va helt galet längesen jag pratade me dig.

Anonym sa...

Sk du läsa enken? schit, det blir tungt kan jag gissa. Den tog typ död på mig när jag läste den förra hösten... Men det blir nog bra. Hur är det med dig annars!? kram!