torsdag 24 april 2008

Sambo och annat

Mitt headset till telefonen har försvunnit. Jag tror att jag kan ha glömt det på Orkanen (skolans bibliotek) i fredags när vi satt med grupparbetet :(. Detta har resulterat i att jag ringt en massa samtal istället eftersom jag inte kan lyssna på musik när jag promenerar.

Pratat en hel massa med Maria idag. Så underbart! Saknar henne verkligen, min första sambo och min tredje. Först lämnade jag henne, sen sparka hon ut mig.. Haha, låter värre än vad det är. mycket kul har vi haft iaf. Många skräckfilmer och tjafs om toapapper (fast det sista var nog mest när vi bodde med Linda).

Nu är grupparbetet inlämnat! Det har varit klart ett par dagar, men jag har finslipat lite på det. Fast egentligen har jag bara passat på att vila de senaste dagarna. Riktigt skönt.

Nej nu ska jag ta och göra ingenting alls och kanske diska..

Inga kommentarer: