söndag 27 april 2008

Sommar och jobb?

Jag jobbad inatt.. Jag brukar tycka om att jobba natt, men inatt var jag riktigt seg, men det gick bra trots allt. Jobbade inte passchef så jag kunde till och med smita lite innan vi var helt klara med stängningen och hinna med kvart över fem bussen, hemma en hel timme tidigare är vanligt :)

Men nu till det det som jag nu är lite irriterad över. Fick en glimt av juni-schemat igår, det ska tydligen vara i princip klart. när jag sa att jag kunde jobba i sommar så lät som att det skulle finnas pass till mig, men jag har bara fått FEM stycken på hela månaden och ALLA av dem är helgpass. Jag måste försöka hitta ett annat jobb nu, måste ju betala mina räkningar. Skulle ju stanna på MAX för att jag inte orkade söka nytt jobb, och ja såklart för att man får lön den 15:e varje månad. Näe nu ska jag nog ringa och beklaga mig till nån...

Inga kommentarer: