fredag 4 april 2008

Mår inte riktigt bra

Idag tog jag mig upp och gick på föreläsningen, orkade halva, sen hade jag utvecklat ett jobbigt illamående. Orkade inte gå hem så jag gick hem till Josefin och vilade en stund innan vi gick hem mot mig (Josefin skulle bara följa en bit), vi stannade och slog oss ner på en parkbänk och njöt av det vackra vädret :) Men illamåendet gick inte över efter mat och promenad, knepigt det här.. Har sovit länge nu, men mår fortfarande illa. Mår inte illa som jag att jag vill spy, mera på nå annat sätt. Svårt att förklara. Kan tänkas bero på nån typ av utmattning, har varit i full gång sen förra onsdagen... Ingen rast ingen ro, har dock haft väldigt kul...


Aja, Helena åkte tillbaka i morse, mycket trevliga dagar. Massa promenad igår runt halva Malmö. Sedan öl på Möllan igår kväll.


Nu ska jag göra mig klar och ta mig till Fatuma och äta middag :) Jag ska ta med mig min fantastiska kladdkaka..


En fin bild från igår..

Inga kommentarer: