måndag 21 april 2008

Ingenting typ

Har egentligen inget vettigt att skriva, inte för att jag brukar skriva vettiga saker.. Insåg bara att jag kanske måste uppdatera för at visa att jag lever..

Har haft en härlig helg med strålande sol, besök av Helena (Carro en stund också), Timo Räisänen på KB (lysande) och en hemmakväll med Elin. En underbar helg utan oro för plugg då vi redan är helt klara med grupparbetet som ska lämnas in nu på torsdag, jag ska bara läsa igenom och lämna in.. Med förutsättningen att någon skickar det till mig..

Jag har läsare runt antalet tio, vad jag vet nu iaf...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, det låter riktigt trevligt med Timo konsert! Grattis på namnsdagen också min kära lilla vän! Ta det lugnt.
//Johnny

Anonym sa...

attans, trodde jag hade kläm på det där haha.