tisdag 1 april 2008

Borde skriva nånting antar jag.. Det var ju ett tag sen jag uppdaterade, men jag har haft fullt upp. Först kom Joneca och två av hennes kompisar hit efter tentan i onsdags.. Piko var förståss med också :)

Torsdagen bestod av föreläsning och sedan ett par timmar på stan med tjerena från Stockholm. Underbart väder och underbart sällskap. Sen blev det middag och utgång i Köpenhamn, ble en lite längre natt än det var tänkt. Hemma klockan halsju på morgonen. Men det var det värt.

Fredag, då bar det av till Eskilstuna med Elin och Anders. Årets RIS (Rotaract i Sverige), mingel på Nybron, sen kom pappa och hämtade mig så jag kunde sova hemma :) Jätteskönt att få vara hemma, även om det bara var för en kort stund. Lördag var det aktiviteter hela dagen som avslutades med middag och utgång. Söndag var det årsmöte och hemfärd. Elin är numera landspresident för Rotaract, det är stort. Grattis Elin!! :) Jag fixade även så att Malmö har RIS nästa år.. Haha, börjar undra om jag kanske tagit mig vatten över huvudet, fast jag tror det kommer bli fantastiskt bra!

Måndag, föreläsning igen. Ingen rast, ingen ro. Sen spelade Malmö FF och IFK Göteborg, så jag var på matchen med Josefin. Sen vart det film hos henne, somnade och blev kvar...

Inga kommentarer: